27 June 2011

Warm and Sunny

A complete change from the weather last week. First time warmer and sunny this summer. Weather man says it can possibly as warm as 32 degree. Too warm for everybody. I did the wash as early as possible. Now is time to lock up inside and do some cross stitching. By the way I needed some rest. I had help a friend cooking for their party with 200 people or so. I think I'm going to take a nap later. First i took a photo of my white Dahlia before it wilt down.
Zonnige weer vandaag, tegenovergesteld van de wisselvallige weer van vorige week. Weerman zegt het temperatuur kan oplopen tot 32 graden. Te warm eigenlijk voor iedereen, daarom had ik de was al vroeg gedaan. Nu ga ik binnen blijven en doe wat kruis steken. later ga ik effe een dutje doen. ben nog moe, ik had een vriendin geholpen koken met hen feestje. Maar Ik had vanoctend mijn wit dahlia foto getrokken, ben bang dat het later zou kapot gaan door de hitte.

No comments:

my finished works